ifund.ir | جزئیات طرح | ifund.ir
company logo

تامین بخشی از سرمایه در گردش ساخت سازه فلزی

project image
اصفهان
  • خلاصه طرح
معرفی طرح

شرکت پانیا نیر دکل سازه مطابق قرارداد شماره 359-003-156334-1402 با شرکت ساختمانی و نصب صنایع و معادن پارس با نام تجاری پامیکو، تأمین مصالح، ساخت، حمل و نصب سازه فلزی (main oxygen building) به همراه همه ملحقات و اتصالات لازم، سند بلاست و رنگ آمیزی و تجهیز و برچیدن کارگاه در پروژه را در دستور کار دارد.

موضوع طرح حاضر تأمین سرمایه به مبلغ 10 میلیارد ریال از کل مبلغ مورد نیاز جهت تهیه مواد اولیه لازم برای ساخت سازه مذکور در قرارداد است. بر اساس اظهارات سرمایه پذیر، در حال حاضر فرایند طراحی سازه جاری است و پس از تأیید سازه توسط گروه پامیکو، قرارداد آغاز می‌شود، البته در صورت فسخ یا غیر فعال شدن قرارداد مزبور به هر دلیلی، سرمایه پذیر مسئول جبران است و باید از محل سایر قراردادها و یا سایر درآمدهای خود نسبت به جبران درآمدهای از دست رفته در راستای حفظ منافع سرمایه گذاران اقدام کند. برآورد شرکت از هزینه خرید مواد اولیه طبق پیش فاکتورهای خرید ارائه شده جهت ساخت سازه، 79,720,428,966 ریال است.

شرکت پانیا نیر دکل سازه به دنبال تأمین بخشی از سرمایه در گردش برای خرید مواد اولیه در راستای اجرای طرح جاری به میزان 10 میلیارد ریال با روش تأمین مالی جمعی و از طریق سکوی آیفاند است. سایر هزینه‌های تولید و اجرای طرح بر عهده متقاضی بوده و برآورد فروش این محصول طبق قرارداد منعقد شده با شرکت ساختمانی و نصب صنایع و معادن پارس 128,993,243,000 میلیون ریال خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود شرکت پانیا نیر دکل سازه در برنامه طراحی، تولید و تحویل سازه مذکور در طول 9 ماه حدوداً 48,822,814,034 ریال سود با لحاظ هزینه تأمین مالی جمعی محقق کند، سهم سرمایه گذاران از سود برآورد شده، 6.91 درصد بوده که مبلغ 3,375,000,000 ریال است.

بر اساس اظهارات متقاضی مبنی بر وضعیت قرارداد، دوره انجام این طرح 9 ماه برآورد شده است و با توجه به سود برآوردی با لحاظ هزینه تأمین مالی جمعی حاشیه سود طرح 37.85 درصد برآورد می‌شود.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
خلاصه ارزیابی آی فاند

طرح «تأمین بخشی از سرمایه در گردش ساخت سازه فلزی» تعریف شده توسط شرکت پانیا نیر دکل سازه از 8 منظر زیر مورد ارزیابی قرار گرفته که خلاصه نتایج به شرح زیر است:

الف) احراز مدارک: کد بورسی شرکت، گواهی اعتبارسنجی شرکت، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و همچنین گواهی عدم سو پیشینه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره دریافت و اصالت‌سنجی شده است.

ب) گواهی‌ها: گواهی عدم سو پیشینه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره دریافت شده است. مطابق گواهی اعتبارسنجی دریافت شده از شرکت، مدیرعامل و همه اعضای هیئت مدیره فاقد چک برگشتی هستند. گواهی امضا مدیرعامل نیز دریافت شده است.

ج) وضعیت مالی شرکت: مقایسه نسبت‌ها و مقیاس‌های مالی گذشته یک شرکت برای چند دوره بهترین معیار تحلیل مالی است. بر این اساس وضعیت مالی شرکت در سه سال اخیر مورد بررسی قرار گرفته است. اظهار نظر حسابرس برای آخرین صورت مالی حسابرسی شده شرکت (سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401) بیان می‌کند که وضعیت مالی، عملکرد مالی و جریان‌های نقدی منتهی به تاریخ مزبور، از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری، به نحو مطلوب است.

د) بررسی میدانی: صلاحیت اجرایی متقاضی با توجه به سابقه فعالیت شرکت قابل قبول ارزیابی می‌شود.

ه) ضمانت پرداخت: اصل سرمایه هر سرمایه گذار با ارائه ضمانت نامه تعهد پرداخت تضمین می‌شود.

و) وضعیت طرح: طرح از منظر اقتصادی هم برای مشارکت کنندگان و هم برای مجری توجیه پذیر است.

ز) سابقه تأمین مالی شرکت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده این شرکت دارای سابقه تأمین مالی از سکوهای تأمین مالی جمعی دارای مجوز به مبلغ 57،600،000،000 ریال می باشد.

ح) شیوه پرداخت سرمایه: کل سرمایه مورد درخواست متقاضی 10،000 میلیون ریال است که در یک مرحله از طریق سکوی آیفاند تأمین می‌شود. پرداخت به صورت چند مرحله‌ای بعد از تأمین 5،000 میلیون ریال سرمایه جمع‌آوری شده است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
ریسک های پروژه

تغییرات قیمت مواد اولیه: تغییر قیمت مواد اولیه موجب تغییر در هزینه محصول و نرخ فروش محصول می‌گردد. سرمایه پذیر باید حداقل سود علی‌الحساب مذکور در طرح را برای سرمایه گذاران محقق کند. در صورت تحقق این ریسک بر عهده طرفین خواهد بود.

تغییر قیمت محصول: با توجه به در نظر گرفتن ریسک نوسان قیمت مواد اولیه احتمال وقوع این ریسک پایین برآورد می‌شود. در صورت وقوع این ریسک بر عهده طرفین خواهد بود.

کاهش حاشیه سود طرح: با توجه به سابقه فعالیت شرکت احتمال وقوع این ریسک پایین برآورد می‌شود و در صورت وقوع بر عهده طرفین خواهد بود.

عدم امکان فروش محصول به مبلغ پیش بینی شده: با توجه به برآورد و سابقه شرکت احتمال وقوع این ریسک پایین برآورد می‌گردد. لازم به ذکر است که متقاضی در صورت فروش نرفتن کالای مذکور در طرح به مبلغ پیش بینی شده، متقاضی موظف به حفظ حاشیه سود عنوان شده در طرح است ، به نحوی که حداقل سود برآورد شده در طرح برای سرمایه گذاران محقق گردد. در نهایت این ریسک به عهده متقاضی است .

بروز مشکل در عدم امکان تهیه محصول مذکور در طرح: این ریسک بر عهده سرمایه پذیر بوده و در این صورت سرمایه پذیر موظف به بازپرداخت اصل سرمایه و سود علی‌الحساب سرمایه‌گذاران از سایر منابع و درآمدهای خود است .

آسیب به محصول پیش از تحویل به مشتری (آتش سوزی، سرقت و …): این ریسک بر عهده متقاضی است .

مرغوب نبودن کیفیت مواد اولیه برای تولید محصول مد نظر: متقاضی باید کیفیت مواد اولیه را از هر نظر بررسی و اصالت‌سنجی نماید. در صورت مرغوب نبودن مواد اولیه و به تبع فروش نرفتن محصول حاصل از آن، سرمایه پذیر باید خود راسا نسبت به بازخرید محصول اقدام نماید. این ریسک بر عهده متقاضی است.

کاهش حاشیه سود فروش محصول: سرمایه پذیر موظف به حفظ حداقل حاشیه سود عنوان شده در طرح است .

فسخ قرارداد: سرمایه پذیر باید حداقل سود علی‌الحساب مذکور در طرح را برای سرمایه گذاران محقق کند. در صورت تحقق این ریسک بر عهده طرفین خواهد بود.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
معرفی شرکت

شرکت پانیا نیر دکل سازه با بهره‌گیری از دانش روز دنیا در سال 1395 و با هدف تولید انواع سازه‌های فلزی صنایع اعم از پالت‌های فلزی و انواع سوله‌های صنعتی، دکل‌های مخابراتی و انتقال نیرو فعالیت خود را آغاز کرد. موضوع فعالیت شرکت بر اساس اساسنامه عبارت است از طراحی، ساخت، تولید، نصب، اجرا و نظارت انواع استراکچرهای فلزی و بتنی مربوط به دکل‌ها، پست‌های برق، برج‌های فلزی، پایه‌های روشنایی و انجام و ارائه هرگونه عملیات تجاری و بازرگانی شامل خرید و فروش، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی، ایجاد شعب نمایندگی در داخل و خارج از کشور و شرکت در همه مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح. بر اساس گزارش صورت دستمزد و حقوق مزایای کارکنان شرکت پانیا نیر دکل سازه در شهریور ماه 1402، در مجموع با 17 نفر پرسنل در بخش تولید خود مشغول به فعالیت است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نام شرکت
شماره ثبت
مدیر عامل
شناسه ملی
کد اقتصادی
آدرس
نام شرکت
پانیانیر دکل سازه
شماره ثبت
4027
مدیر عامل
منصور هادی پور
شناسه ملی
14005863113
کد اقتصادی
پانیانیر دکل سازه
آدرس
اصفهان، نجف آباد، بخش مرکزی، دهستان جوزدان، شهرک صنعتی نجف آباد2،خیابان رازی، خیابان 16،پلاک 3،طبقه همکف
سهامداران
نام سهامدار
سِمت
درصد سهام
نام سهامدار
امیر مسعود معین
سِمت
-
درصد سهام
50 درصد
نام سهامدار
منصور هادی پور نجف آبادی
سِمت
-
درصد سهام
40 درصد
نام سهامدار
ندا قنبریها نجف آبادی
سِمت
-
درصد سهام
10 درصد
اعضای هیئت مدیره
نام
نام خانوادگی
سمت
نمایندگی شخص حقوقی
نام شخصیت حقوقی
نام
امیر مسعود
نام خانوادگی
معین
سمت
رئیس هیئت مدیره
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
نام
ندا
نام خانوادگی
قنبریها نجف آبادی
سمت
نایب رئیس هیئت مدیره
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
نام
منصور
نام خانوادگی
هادی پور نجف آبادی
سمت
مدیرعامل
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
کیوان بلوری
مرتضی وفائی داویجانی
ناشناس
ناشناس
علی آذرتاج
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
احسان بلوری
مرتضی وفائی داویجانی
ناشناس
ناشناس
علی مهری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
کیوان بلوری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس

نظرات

ارسال نظر
5,000,000,000 ریال
10,000,000,000 ریال
100%
نماد طرح فاندپانی
وضعیت موفقیت جمع آوری وجوه
مبلغ باقی مانده 0 ریال
زمان باقی مانده پایان یافته
پیش بینی سود سالانه %45.0
دوره سرمایه‌گذاری 9 ماه
بازه پرداخت سود علی الحساب 3 ماه
نوع تأمین مالی شناور
تعداد سرمایه گذار 43 سرمایه گذار
شروع جمع آوری وجوه 1402/12/08
پایان جمع آوری وجوه 1402/12/18
مدیر طرح منصور هادی پور
تضامین
اصل سرمایه توسط صندوق توسعه صنایع خلاق ضمانت شده است. کد سپاص ضمانت نامه 1394814021185608 است.
تصویر ضمانت نامه