اصفهان، 30 تیر 1403 – آیفاند، پیشروترین سکوی تامین مالی جمعی در ایران، سومین سالگرد تاسیس خود را با برگزاری رویدادهای ویژه ای جشن می گیرد. این رویدادها به منظور قدردانی از حمایت و مشارکت جامعه آیفاند در طول سه سال گذشته و همچنین معرفی فرصت های جدید برای سرمایه گذاری و کارآفرینی برگزار می شوند.

گزارش عملکرد سال گذشته:

در طول سال گذشته، آیفاند شاهد رشد چشمگیری در فعالیت های خود بوده است. به طور خلاصه:

* میزان تأمین مالی: بیش از 200 میلیارد تومان
* تعداد تراکنش ها: 6664 تراکنش
* تعداد طرح‌های تامین مالی شده: 43 طرح

این دستاوردها نشان دهنده تعهد آیفاند به تسهیل دسترسی به سرمایه گذاری برای کارآفرینان و همچنین ارائه فرصتی برای سرمایه گذاران برای حمایت از ایده های نوآورانه است.

تقدیر از سرمایه گذاران:

به مناسبت این سالگرد، آیفاند از سه نفر از سرمایه گذاران برجسته خود تقدیر خواهد کرد:

* سرمایه گذار برتر: کاظم محمودی شمس آباد
* بیشترین مبلغ سرمایه گذاری: علی معتمدی زاده
* جوانترین سرمایه گذار: لیام عسگری

این سرمایه گذاران به دلیل تعهد و حمایت خود از آیفاند و جامعه کارآفرینی ایران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

هدیه ویژه به مخاطبان:

در روز دوم مردادماه، آیفاند به عنوان هدیه ویژه به مخاطبان خود، چندین طرح تامین مالی جمعی را به طور همزمان منتشر خواهد کرد. این طرح ها شامل فرصت های سرمایه گذاری در طیف وسیعی از صنایع و ایده های نوآورانه هستند.

برگزاری نشست مردمی سازی اقتصاد با تامین مالی جمعی: 

به مناسبت سومین سالگرد تاسیس سکوی تامین مالی جمعی آیفاند، نشست مردمی سازی اقتصاد با تأمین مالی جمعی با هدف تسهیل تأمین مالی جمعی برای کسب و کارها و ایجاد اکوسیستمی کارآمد در این حوزه و با حضور صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک برگزار خواهد شد.

مهرداد یزدانی مدیرعامل سکوی تامین مالی جمعی آیفاند:

"ما مفتخریم که سومین سالگرد تاسیس آیفاند را جشن می گیریم. تعهد ما به تسهیل دسترسی به سرمایه گذاری برای کارآفرینان و ارائه فرصتی برای سرمایه گذاران برای حمایت از ایده های نوآورانه همچنان پابرجا خواهد ماند. از حمایت و مشارکت جامعه آیفاند در طول سه سال گذشته سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با شما در سال های آینده هستیم."