سرمایه گذاران محترم آیفاند,

با سلام و احترام،

همانطور که مستحضرید، سرمایه‌گذاری در طرح‌های نوآورانه همراه با ریسک‌هایی است. با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته، گاهی ممکن است طرح‌هایی با شکست مواجه شوند. در این شرایط، سکوی آیفاند به عنوان یک پلتفرم مسئولیت‌پذیر، تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق سرمایه‌گذاران به کار می‌گیرد.

در خصوص طرح «تامین سرمایه در گردش تولید و فروش رزین هگزامتوکسی متیل ملامین»، متأسفانه شرکت افراچوب سبز ایرانیان به عنوان مجری این طرح، با مشکلات مالی جدی مواجه شده و قادر به پرداخت اصل سرمایه و سود مرحله دوم این طرح نبود.

با توجه به این شرایط، سکوی آیفاند بلافاصله اقدام به واخواهی ضمانت‌نامه این طرح نمود. پس از پیگیری‌های مستمر و فشرده، موفق شدیم در کمتر از یک ماه ضمانت‌نامه را نقد کنیم. همچنین پیگیری لازم برای تایید و پرداخت سود مرحله دوم این طرح در حال انجام است و در صورت تایید نهاد بالادستی این مهم نیز انجام خواهد شد.  

اقدامات انجام شده توسط سکوی آیفاند:

- واخواهی فوری ضمانت‌نامه

- پیگیری مستمر برای نقد شدن ضمانت‌نامه

اطمینان از حفظ حقوق سرمایه‌گذاران:

سکوی آیفاند همواره به عنوان یک حامی قوی از حقوق سرمایه‌گذاران عمل کرده و خواهد کرد. ما متعهد هستیم تا در تمام مراحل سرمایه‌گذاری، از منافع شما محافظت کنیم.

توصیه:

به منظور کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، توصیه می‌شود که سرمایه‌گذاران محترم، پرتفوی سرمایه‌گذاری متنوعی را تشکیل دهند و قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، اطلاعات کامل در مورد طرح و شرکت مجری را کسب نمایند.

در پایان، از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.

با احترام

تیم آیفاند