شرکت داروسازی بهتا دارو آفرینش در سال 1393 تاسیس و از ابتدای سال 1394 فعالیت خود را به عنوان شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شروع کرده و با هدف دستیابی به فرآورده­های سالم، طبیعی و سازگار با انسانها و محیط زیست پایه گذاری شده است.

فعالیت شرکت بر اساس اساسنامه شامل، ترخیص و ساخت هر نوع دارو با فرآورده بیولوژیک، عرضه و فروش. تولید مواد شیمیایی و مواد اولیه دارویی مورد مصرف در صنایع داروسازی شامل مواد اولیه سنتز شده و نیز مواد اولیه استحصال شده از گیاهان دارویی، تولید و ساخت سایزبندی توزین و بسته بندی داروهای آماده مصرف بصورت کلیه اشکال مختلف دارویی مانند قرص، کپسول، سریت، کرم، نماد زل، سرم آمپول اسپری و شره از مواد اولیه داروهای شیمیایی بیولوژیکی و یا گیاهی، تهیه و ساخت، تولید و توزیع انواع داروهای گیاهی، شیمیایی، حیوانی و معدنی، بیوتکنولوژی، انواع مکمل های دارویی و غذایی ویتامین ها و پروبیوتیک­ها داروهای مورد مصرف در طب سنتی و مکمل و داروها و فرآورده های آرایشی و بهداشتی شیمیایی شامل مواد پاک کننده، شوینده­ها، ضد عفونی کننده ها و مواد شیمیایی صنعتی و تجاری، خرید، فروش، صادرات واردات و تهیه و توزیع کلیه کالاهای بازرگانی مجاز شامل مواد شیمیایی - مواد اولیه دارویی شیمیائی گیاهی، معدنی، حیوانی و آرایشی و بهداشتی، افتتاح حساب و تودیع وجه و اخذ تسهیلات از بانکها و مؤسسات مالی صرف جهت تحقق اهداف شرکت، عقد قرارداد مشارکت و سرمایه گذاری با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی اخذ و اعطای نمایندگی صادرات و واردات کالاهای مجاز در قالب قواعد و قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

شرکت " بهتا دارو آفرینش" در نظر دارد در  طرح تامین سرمایه در گردش تولید و فروش کپسول مانگو اسلیم اقدام به تولید 51,037 بسته کپسول مانگو اسلیم در مدت 9 ماه کند و برای تامین سرمایه آن اقدام به تامین مالی جمعی به مبلغ 30,000,000,00 ریال از طریق سکوی تامی مالی جمعی آیفاند خواهد کرد. 

کل دوره این طرح 9 ماه، سود علی الحساب آن 42 درصد بوده و بازپرداخت اقساط آن نیز هر سه ماه یکبار است. این طرح به زودی در سکوی تامین مالی جمعی آیفاند منتشر خواهد شد.