دوران پرخرج و شلوغ دانشجویی هم حال و هوای خودش را دارد. شما یا مثل من این دوران را پشت سر گذاشته‌اید، یا این که دانشجو هستید و دارید با جزوه‌ها و امتحانات سرو کله می‌زنید. همه‌ی این روزها هر چند سخت باشند، جز خاطرات شیرین شما محسوب می‌شوند.

گاهی دانشجوها در طی تحصیل به صورت پاره وقت مشغول کارهستند. بالاخره زندگی دانشجویی هم هزینه‌های مربوط به خودش را دارد. همه به دنبال منبع درآمد هستند. تا ماهانه درآمدی داشته باشند و خیالشان بابت هزینه‌ها راحت باشد.

ممکن است شما هم به عنوان یک دانشجو به فکر پس انداز کردن باشید. بتوانید از یک راهی سرمایه گذاری کنید و با آسودگی به تحصیل خود ادامه دهید.

البته همه دوست دارند مبلغی از درآمد خود را سرمایه گذاری کنند و ماهانه سود خوبی دریافت کنند. بدین ترتیب می‌توانند به زندگی خود بهبود دهند.

شاید از خودتان بپرسید کجا سرمایه گذاری کنم؟ آیا با پول کم هم می‌توان سرمایه گذاری کرد؟

در این مقاله بهترین روش سرمایه گذاری برای دانشجویان را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

دلیل سرمایه گذاری چیست؟

امروزه درآمد افراد، معیار مشخصی برای سنجیده شدن کیفیت زندگی است. اگر یک دانشجو ماهانه درآمدی داشته باشد که بتواند به کمک آن اجاره خانه خود را پرداخت کند، غذای خوبی فراهم کند، روزهای تعطیل با آسودگی تفریح کند و از همه مهم‌تر با ذهنی بدون دغدغه به تحصیل خود ادامه دهد.

ولی اگر به هر دلیلی شغل خود را از دست بدهید یا با بحران مالی رو به رو شوید و نتوانید پس اندازی داشته باشید! تا زمانی که پشتوانه مالی خوبی نداشته باشید، نمی‌توانید زندگی مرفه و مناسبی را رقم بزنید. بسیاری از افراد علاوه بر تامین مخارج روزانه، هزینه‌های دیگری را هم می‌توانند تامین کنند. به نظر شما چطور ممکن است؟

بله، از طریق سرمایه گذاری. با یک سرمایه گذاری بدون ریسک می‌توانید به صورت ماهانه سود خوبی دریافت کنید. این که چقدر سرمایه گذاری می‌کنید، اصلا مهم نیست. چون ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، حتی با مقدار پول کم خود در کرادفاندینگ سرمایه گذاری کرده و سود خوبی دریافت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در آیفاند تماس حاصل فرمایید.

 

سرمایه گذاری به معنای ...

سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف معناهای گوناگونی دارد. به صورت کلی، سرمایه‌ گذاری یعنی دارایی خود را در جای مشخصی قرار دهید، تا در آینده‌ای نزدیک یا دور از سود آن بهره مند شوید. سرمایه گذاری می‌تواند خرید سکه و طلا، ملک، اوراق بهادار، وقت، بورس، ارزهای دیجیتالی، تامین مالی جمعی و... باشد.

 

در چه حوزه‌ای می‌خواهید سرمایه گذاری کنید؟

در گام اول باید ببینید در چه حوزه‌ای می‌خواهید سرمایه گذای کنید. در بورس، اوراق بهادار، صندوق‌های مالی، مسکن، تامین مالی جمعی و... . با کسب اطلاعات و آگاهی کامل بهترین روش را انتخاب کنید. میزان ریسک پذیری خود را بررسی کنید. آیا شما فردی هستید که قدرت ریسک بالایی دارد یا خیر؟ آیا اهل چالش و هیجان هستید؟ حال با توجه به شخصیت و دارایی خود می‌توانید بهترین روش سرمایه گذاری را انتخاب نمایید.

ممکن است بپرسید آیا سرمایه گذاری بدون ریسک هم وجود دارد؟

بله. کرادفاندینگ یک سرمایه گذاری بدون ریسک با سود زیاد است. بهترین روش ایده آلی  که می‌توانید برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، کرادفاندینگ است.

 

دانشجویان چگونه سرمایه گذاری کنند؟

سرمایه گذاری بهترین راهی است که در کنار درآمدی که از شغل خود دارید، ماهانه به شما کمک می‌کند. بنابراین زندگی راحت و مرفهی را در آینده برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند. با آگاهی و شناخت کامل بهترین روش سرمایه گذاری را انتخاب کنید. روشی که با حفظ ارزش پول شما، حتی اگر مبلغ کمی دارید سود دهی بالایی داشته باشد. کرادفاندینگ، روشی نوین برای سرمایه گذاری در کسب و کارها و پروژه‌ها است. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آیفاند مراجعه کرده و در طرح‌های سرمایه گذاری شرکت نمایید.

 

سرمایه گذاری حرکتی برای دانشجویان  

اغلب دانشجویان بر این باور هستند که وقت کافی برای سرمایه گذاری ندارند؛ یا حتی پول کم را بهانه می‌کنند. ولی باید بدانید که سخت در اشتباه هستید. شما برای سرمایه گذاری نیاز به صرف وقت زیاد یا پول کلان ندارید. شما با همان مقدار پس انداز، هر چند اندک باشد می‌توانید سرمایه گذاری کنید و از سود خوبی بهره مند شوید.

شما با مبلغ 100 هزار تومن سرمایه گذاری خود را در پروژه‌های آیفاند شروع کنید. بدین ترتیب پس از مدتی هم ارزش پول خود را حفظ نموده‌اید، هم سود خوبی به دست خواهید آورد.

 

هدف از سرمایه گذاری

پیش از آن که روش سرمایه گذاری خود را انتخاب کنید، هدفتان را مشخص کنید. آیا می‌خواهید با سودی که به دست می‌آورید، خانه بخرید؟ کسب و کار راه اندازی کنید؟ کمک هزینه‌های زندگی دانشجویی باشد؟ به خارج از کشور سفر کنید؟ حتما هدف خود را تعیین کنید.

 

 

در این مقاله سعی کردیم بهترین روش سرمایه گذاری برای دانشجویان را ارائه دهیم. زندگی دانشجویی هم مخارج و دغدغه‌های مربوط به خودش را دارد. دانشجویان با تعیین هدف و ایجاد درآمد و سرمایه جدید در آینده‌ای دور یا نزدیک به بهبود زندگی خود کمک خواهند کرد. با کسب آگاهی بهترین روش سرمایه گذاری را انتخاب کنید. همان طور که در مطلب فوق گفته شد، کرادفاندینگ یکی از روش‌های نوین سرمایه گذاری در کسب و کارها و پروژه‌ها است. اگر می‌خواهید بدون ریسک و هیچ گونه استرسی سرمایه گذاری کنید، این روش مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آیفاند تماس حاصل فرمایید.