ifund.ir | جزئیات طرح | ifund.ir
company logo

تأمین سرمایه در گردش تولید موتورهای ژنراتوری گازسوز

project image
خراسان شمالی
  • خلاصه طرح
معرفی طرح

شرکت موتورسازان فن آوری بهینه ایرانیان از سال 1396 در زمینه طراحی و ساخت و مونتاژ موتورهای گازسوز ژنراتور( مولد برق) و مولد های برق و حرارات و ... فعالیت می‌کند. امروزه به دلیل اهمیت روزافزون انرژی الکتریسیته در صنایع مختلف و نیاز حیاتی صنایع به این منبع خدادادی، قطعی برق می­تواند احتمال خسارت‌های مالی و جانی را در صنایع بالا ببرد. به همین دلایل استفاده از انواع موتور ژنراتور‌های گازی افزایش چشمگیری داشته و بازار خرید این محصول گسترش یافته است. وظیفه‌ی این ژنراتور‌ها تبدیل گاز شهری یا کپسول مایع به انرژی الکتریسیته است. در این راستا این شرکت در نظر دارد دو دستگاه موتور ژنراتور 16 سیلندر گازسوز را با ظرفیت 1030 کیلووات در ساعت در شرایط ISO تولید کرده و بفروش برساند. از این رو برای جذب سرمایه در گردش جهت خرید محصول طرح اقدام به تامین سرمایه مورد نیاز از طریق سکوی تامین مالی جمعی آیفاند می‌­نماید.

براساس صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401حاشیه سود ناخالص این محصول برابر با 39.4 درصد بوده‌است. فروش شرکت هم به صورت قراردادی با گرفتن پیش‌پرداخت انجام می‌شود. در طرح مذکور بنا بر اظهارات متقاضی دوره گردش سرمایه 12 ماهه در نظر گرفته شده‌است. لازم به ذکر است براساس صورت‌های حسابرسی شده1401 دوره‌ی وصول مطالبات 138می باشد.

شرکت موتورسازان فن آوری بهینه ایرانیان به منظور تکمیل قرارداد شماره AZ-02-172  با موضوع تولید "چهار دستگاه مولد گازسوز نو کانتینرایز شده نیروگاه مقیاس کوچک" نیازمند جذب بخشی از سرمایه برای تولید موضوع قرارداد به مبلغ  110،000،000،000 ریال می‌باشد.

این قرارداد از تاریخ 1402/01/27 آغاز شده‌است و به دلیل عدم تخصیص ارز دولتی واردات مواد اولیه مدت قرارداد تا پایان سال 1403 تمدید شده‌است.

 شرکت موتورسازان فن آوری بهینه ایرانیان برای تولید موتور ژنراتور‌های گازی اقدام به واردات یکسری از مواد اولیه (شامل cylinder liner، piston for caterpillar، piston pin ،ring for caterpillar) نموده‌است ارز وارداتی دلار و یوان می‌باشد که با نرخ دلار آزاد 575،000 ریال و یوان چین 55،446 ریال(تخصیص ارز یوان نیمایی) انجام می‌شود و باقی مواد اولیه را از داخل کشور خریداری می‌نماید.

 بنا به اظهارات شرکت پیش‌بینی می‌شود 2 دستگاه موتور ژنراتور را در مدت 12 ماه تولید کرده و به فروش برساند. هزینه تولید هر دستگاه براساس فاکتورهای ارائه شده و اظهارات متقاضی و مبالغ ذکر شده در قرارداد مذکور برابر با 66,090,270,000 ریال برآورد شدهاست و هزینه مواد اولیه برای تولید 2 دستگاه موتور ژنراتور در طی دوره‌ی 12 ماه برابر با 132,180,540,000 ريال برآورد می‌گردد.

مطابق قرارداد AZ-02-172، درآمد فروش هر دستگاه موتور ژنراتور برابر با 105,600,000,000 ریال پیش‌­بینی شدهاست. درآمد فروش 2 دستگاه موتور ژنراتور طی یک دوره 12 ماهه برابر با 211,200,000,000 ریال  برآورد می­‌شود.

لذا سود تعریف شده در این طرح، حاصل از فروش محصول مد نظر طرح با کسر هزینه‌‌های مرتبط با تامین مالی جمعی و خرید محصول مذکور در طرح خواهد ‌بود و حاشیه سود برآوردی در طرح معادل 36 درصد پیش‌بینی می‌گردد. سود شرکت در برنامه خرید و فروش خود با کسر کارمزدهای تامین مالی جمعی برابر 75,819,460,000 ریال برآورد می­شود. سهم سرمایه‌گذاران از سود برآورد شده، 65.29 درصد بوده که به مبلغ 56,250,000,000 ریال پیشبینی می‌گردد. نرخ بازده داخلی طرح 3.62 درصد پیشبینی میشود. لازم به ذکر است که حاشیه سود مذکور صرفاً براساس اظهارات متقاضی برآورد شده است و در این خصوصی مسئولیتی با سکو نخواهد بود.

بنابراین شرکت موتورسازان فن آوری بهینه ایرانیان در نظر دارد به منظور تامین بخشی از سرمایه مورد نیاز جهت تولید و فروش محصول مذکور به میزان 110،000،000،000 ریال با روش تامین مالی جمعی از طریق سکوی آیفاند، تامین نماید. هزینه‌های قابل قبول طرح، هزینه کارمزد عامل و فرابورس و  هزینه تولید محصول مورد نظر طرح می‌باشد. لازم به ذکر است که سایر هزینه‌های مرتبط با اجرای طرح بر عهده متقاضی می‌باشد. همچنین با توجه به الزام حسابرسی رسمی طرح، هزینه جهت پیشبرد این مهم بر عهده متقاضی خواهد بود.

درصورت هرگونه خسارت به اصل سرمایه، سرمایه‌پذیر با رضایت خود اعلام می‌دارد که از منابع خود خسارت به اصل سرمایه را جبران می‌کند. همچنین درصورتی که سود واقعی از سود پیش‌‌بینی شده در طرح کمتر شود، سرمایه‌پذیر با رضایت خود پرداخت سود به سرمایه‌گذاران در اولویت قرار می‌دهد یعنی به عبارت دیگر از سهم سود خود، سود پیش‌بینی شده سرمایه‌گذاران را پرداخت می‌نماید.

همچنین در صورت فروش نرفتن محصولات و یا فروش محصول به قیمت پایین‌تر سرمایه پذیر ملزم به بازخرید محصولات به حداقل  قیمت فروش ذکر شده در طرح است.

سرمایه‌پذیر رضایت خود را مبنی بر اولویت فروش کالاهای موضوع این قرارداد نسبت به کالاهای مشابه را اعلام و بدین وسیله هر فروش انجام شده توسط سرمایهپذیر تا سقف پیش‌بینی شده با اولویت این قرارداد محاسبه می‌شود. درصورتی که دوره گردش و حاشیه سود فروش کلی سرمایه‌پذیر بیش از پیش‌بینی‌های انجام شده در دوره اجرای طرح باشد، سهم سرمایه‌گذاران نیز به همین میزان محاسبه خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان طرح هر میزان مطالبات وصول نشده باقی‌مانده حال شده فرض می‌شود و سرمایه پذیر موظف به تسویه مبالغ در پایان طرح می‌باشد. همچنین سرمایه‌پذیر موظف به اولویت دادن فروش محصولات ذکر شده در طرح با سرمایه جمع‌آوری شده نسبت به محصولات فعلی خود خواهد ‌بود.

همچنین متقاضی می‌تواند با حفظ حاشیه سود ذکر شده در طرح  سایر محصولات خود را به فروش برساند و سود پیش‌بینی شده‌ سرمایه پذیر را پرداخت کند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
خلاصه ارزیابی آی فاند

طرح " تأمین سرمایه در گردش تولید موتور های ژنراتوری گازسوز" تعریف شده توسط شرکت موتورسازان فن آوری بهینه ایرانیان از هشت منظر زیر مورد ارزیابی قرار گرفته که خلاصه نتایج به شرح زیر می‌­باشد:

الف) احراز مدارک: کد بورسی شرکت، گواهی اعتبارسنجی شرکت، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و همچنین گواهی عدم سوء‌پیشینه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره دریافت و اصالت سنجی شده‌است.

ب) گواهی­‌ها: گواهی عدم سوء پیشینه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره دریافت شده است. مطابق گواهی اعتبارسنجی دریافت شده از شرکت، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره فاقد چک برگشتی هستند. گواهی امضا نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل(جناب آقای محمدرضا زمردي) دریافت شده‌است.

ج) وضعیت مالی شرکت: مقایسه نسبت­‌ها و مقیاس­‌های مالی گذشته یک شرکت برای چند دوره بهترین معیار تحلیل مالی است. بر این اساس وضعیت مالی شرکت در دو سال اخیر مورد بررسی قرار گرفته است. اظهار نظر حسابرس برای آخرین صورت مالی حسابرسی شده شرکت (سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401) مشروط بوده‌است که در ادامه مبانی اظهارنظر مشروط حسابرس آورده شده‌است.

د) بررسی میدانی: صلاحیت اجرایی متقاضی با توجه به سابقه فعالیت شرکت قابل قبول ارزیابی می‌­شود.

ه) ضمانت پرداخت: اصل سرمایه سرمایه­‌گذاران با ارائه ضمانت‌­نامه از سوی صندوق پژوهش و فناوري صنعت برق و انرژي صادر شده و تا تاریخ 1403/12/20 معتبر می­‌باشد و با درخواست شرکت سامانه تامین هوشمند نوآفرینان ایرانیان تا زمان مورد درخواست این شرکت قابل تمدید است.

و) وضعیت طرح: طرح از منظر اقتصادی هم برای مشارکت­‌کنندگان و هم برای مجری توجیه‌­پذیر می­‌باشد.

ز) سابقه تامین مالی شرکت: با توجه به بررسی های به عمل آمده این شرکت دارای سابقه تامین مالی از سکوهای تامین مالی جمعی دارای مجوز بوده‌است.

خ) شیوه پرداخت سرمایه: کل سرمایه مورد درخواست متقاضی 110،000 میلیون ریال می‌باشد که در یک مرحله از طریق سکوی آی فاند تامین می‌شود. پرداخت بصورت مرحله‌ای بعد از هر 20،000 میلیون ریال سرمایه جمع آوری شده به استثنای مرحله آخر که باقی مانده مبالغ جمع آوری شده را پوشش می‌دهد. لازم به ذکر است پرداخت به متقاضی مشروط به موفقیت حداقل میزان جمع آوری وجوه قابل پذیرش می‌باشد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
ریسک های پروژه

تغییرات قیمت خرید مواد اولیه: تغییر قیمت مواد اولیه موجب تغییر در نرخ فروش محصول می‌­گردد. سرمایهپذیر میبایست نرخ فروش رو به نحوی تعیین کند که حداقل سود علی‌الحساب مذکور در طرح برای سرمایهگذاران محقق شود. در صورت تحقق این ریسک بر عهده متقاضی خواهد بود.

عدم امکان خرید مواد اولیه به میزان مورد نظر در صورت عدم دسترسی(کمیابی) به مواداولیه مورد نیاز طرح متقاضی ملزم به تسویه مبالغ از طریق سایر منابع (دارایی های شرکت و سایر منابع درآمدی و...) است به نحوی که حداقل سود برآورد شده در طرح برای سرمایه گذاران محقق گردد.

تغییر قیمت فروش محصول: با توجه به در نظر گرفتن ریسک نوسان قیمت مواد اولیه احتمال وقوع این ریسک پایین برآورد می‌شود. در صورت فروش به قیمت پایین‌تر متقاضی میبایست از سایرمنابع درآمدی خود حداقل درآمد برآوردی در طرح را جبران نماید.

ایجاد خلل در ترخیص محصول: در صورت وقوع این ریسک سرمایه‌پذیر ملزم به تسویه مبالغ از طریق سایر منابع درآمدی و سایر منابع شرکت( دارایی ها شرکت و...) است به نحوی که حداقل سود برآورد شده در طرح برای سرمایه گذاران محقق گردد.

تغیییرات نرخ ارز: سرمایه پذیر موظف به حفظ حداقل حاشیه سود عنوان شده در طرح می‌باشد. این ریسک بر عهده متقاضی است.

عدم امکان فروش محصول به میزان و مبلغ پیش‌بینی شده: با توجه به برآورد و سابقه شرکت و میزان تقاضای مشتریان احتمال وقوع این ریسک پایین برآورد می‌گردد. لازم به ذکر است که در صورت فروش نرفتن کالای مذکور در طرح، متقاضی موظف به بازخرید محصولات خواهد بود به نحوی که حداقل سود برآورد شده در طرح برای سرمایه گذاران محقق گردد.

کاهش حاشیه سود طرح: با توجه به سابقه فعالیت شرکت احتمال وقوع این ریسک پایین برآورد می­‌شود. متقاضی میبایست برنامه ارائه خدمات خود را به نحوی تنظیم نماید که حداقل سود پیش‌بینی شده در طرح برای سرمایه گذاران محقق گردد. در صورت وقوع بر عهده متقاضی می‌باشد و میبایست از سایر منابع خود آن را پرداخت نماید.

مرغوب نبودن کیفیت خرید مواد اولیه مد نظر: متقاضی می‌بایست کیفیت محصول را از هر نظر بررسی و اصالت‌سنجی نماید. در صورت مرغوب نبودن کالا و به تبع فروش نرفتن آن، سرمایهپذیر می‌بایست خود راسا نسبت به باز خرید محصول اقدام نماید. این ریسک بر عهده متقاضی است.

آسیب به محصولات محصولات خریداری شده قبل از فروش به هر دلیلی (سرقت، آتش سوزی و غیره): این ریسک بر عهده متقاضی میبایست و درصورت وقوع میبایست از سایر منابع درآمدی خود نسبت به جبران آن اقدام نماید.

ریسک عدم وصول فروش نسیه در مدت طرح: در پایان طرح هر میزان مطالبات وصول نشده باقیمانده حال شده فرض و سرمایه پذیر موظف به تسویه مبالغ در پایان طرح می‌باشد. این ریسک بر عهده متقاضی است.

آسیب به محصول پیش از تحویل به مشتری به هر دلیلی (سرقت، آتش سوزی و غیره): این ریسک بر عهده متقاضی میبایست و درصورت وقوع میبایست از سایر منابع درآمدی خود نسبت به جبران آن اقدام نماید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
معرفی شرکت

شرکت سهامی خاص موتورسازان فن آوری بهینه ایرانیان در سال1396 تاسیس گردیده است. موضوع فعالیت شرکت براساس آگهی تغییرات شماره 21558 به تاریخ 1397/12/23 شامل طراحي، ساخت و مونتاژ موتورهاي گازسوز و موتور ژنراتور (مولد برق) گازسوز و مولدهاي توليد همزمان برق و حرارت و توليد موتورهاي ديزلي ريلي و دريايي و ديزل ژنراتورهاي زميني ديزل ژنراتور ريلي و دريايي، طراحي، ساخت و احداث نيروگاه هاي مقياس کوچک. طراحي، ساخت و تامين قطعات و لوازم يدکي کليه موارد فوق تعميرات اساسي و جزئي، نگهداري فني، بهره برداري و راهبري موارد ذکر شده، انجام کليه امور مربوط به واردات و صادرات کليه کالاهاي مجاز و اخذ نمايندگي از شرکت‌هاي داخلي و خارجي و اعطاي نمايندگي به شرکتهاي داخلي و خارجي و اخذ انواع ضمانتنامه در صورت نياز پس از اخذ موجوز جهت شرکت در مناقصات و مزايده هاي داخلي و خارجي مي‌باشد. مطابق لیست بیمه کارکنان در دی ماه سال 1402 این شرکت با 43 نفر پرسنل در مجموع بخش‌های اداری و تولیدی فعال بوده است. شرکت موتورسازان فن آوری بهینه ایرانیان .موفق به اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1396 شده‌است

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نام شرکت
شماره ثبت
مدیر عامل
شناسه ملی
کد اقتصادی
آدرس
نام شرکت
موتورسازان فن آوری بهینه ایرانیان
شماره ثبت
5538
مدیر عامل
محمدرضا زمردی
شناسه ملی
14007105473
کد اقتصادی
موتورسازان فن آوری بهینه ایرانیا
آدرس
بجنورد شهرک صنعتی بيدك ، كوچه (تصفيه خانه) ، كوچه مهارت 2 ، پلاك 0 ، قطعه 74 ، طبقه همكف
سهامداران
نام سهامدار
سِمت
درصد سهام
نام سهامدار
شرکت فن آوران بهبود انرژي البرز مرضیه زمردی
سِمت
-
درصد سهام
79 درصد
نام سهامدار
صندوق پژوهش و فناوري صنعت برق و انرژي سید حمید فتحی
سِمت
-
درصد سهام
20 درصد
اعضای هیئت مدیره
نام
نام خانوادگی
سمت
نمایندگی شخص حقوقی
نام شخصیت حقوقی
نام
سپهر
نام خانوادگی
برزي مهر
سمت
رئیس هیئت مدیره
نمایندگی شخص حقوقی
بله
نام شخصیت حقوقی
-
نام
محمدرضا
نام خانوادگی
زمردي
سمت
مدیرعامل
نمایندگی شخص حقوقی
بله
نام شخصیت حقوقی
-
نام
مرضيه
نام خانوادگی
زمردي
سمت
عضو هیئت مدیره
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان گیلان
صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان اصفهان
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
شهرام قدیمخانی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
مجید عباس زاده
ناشناس
ناشناس
شهرام قدیمخانی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
سیدمحمد دبیرسیاقی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
سیدمحمد دبیرسیاقی
ناشناس
علیرضا مرادی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
رضا هراتی
سیدمحمد دبیرسیاقی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
مسعود قاسمی
ناشناس
سید ناصر حسینی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناصر خلفی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
رضا مرادی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
سید ناصر حسینی
مرتضی وفائی داویجانی
سیدمحمد دبیرسیاقی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
لیلا محمدی اعجبی
اکرم فخار طوقچی
اکرم فخار طوقچی
اکرم فخار طوقچی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
مرتضی وفائی داویجانی
مرتضی وفائی داویجانی
ناشناس
سیدمحمد دبیرسیاقی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمد تارویردی نسب
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
پیمان منیری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمد مهدی غروی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
پارسا بلوری
ناشناس
محمد نوروزی پرشکوه
ناشناس
علی آذرتاج
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمد تارویردی نسب
سعید فتحعلی جونقانی
ناشناس
ناشناس
رضا محمدی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمدرضا سیاحت گر
جواد محمدی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
عباس فرهادی
ناشناس
کیوان بلوری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
کیوان بلوری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
مجید عباس زاده
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
عبداله بریچی صفا
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
مجید عباس زاده
ناشناس
عبدالله کیانی نژاد
ناشناس
محمود لطفی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
پارسا بلوری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
کیوان بلوری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمد شیخ پلکی دخت
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس

نظرات

ارسال نظر
20,000,000,000 ریال
110,000,000,000 ریال
100%
نماد طرح فاندموتو
وضعیت موفقیت جمع آوری وجوه
مبلغ باقی مانده 0 ریال
زمان باقی مانده پایان یافته
پیش بینی سود سالانه %45.0
دوره سرمایه‌گذاری 12 ماه
بازه پرداخت سود علی الحساب 3 ماه
نوع تأمین مالی شناور
تعداد سرمایه گذار 289 سرمایه گذار
شروع جمع آوری وجوه 1403/01/16
پایان جمع آوری وجوه 1403/02/05
مدیر طرح محمدرضا زمردی
تضامین
اصل سرمایه در دو فقره ضمانت نامه توسط صندوق پژوهش و فناوري صنعت برق و انرژي ضمانت گردیده است. با شماره سپاص 1044814021108374 و 1044814021108440 ضمانت می‌باشد.
تصویر ضمانت نامه