شرکت سامانه هوشمند نوآفرینان ایرانیان( سکوی تامین مالی جمعی آیفاند) دارای مجوز تامین مالی جمعی از فرابورس در اطلاعیه ای رسمی اعلام میدارد هر گونه پذیرش طرح های تامین مالی جمعی فقط از طریق سایت رسمی این شرکت صورت میگیرد و انتشار طرح مستلزم هیچ گونه وجهی از جمله حق مشاوره،بازاریابی، تسهیلگری یا پیش پرداختی نمی باشد.

به تازگی اخباری به این شرکت رسیده که ظاهرا برخی افراد سودجود و کلاه بردار اقدام به اخذ وجه از شهروندان برای انتشار طرح تامین مالی جمعی از طریق آیفاند کرده اند، این افراد فاقد هر گونه اعتبار بوده و ارتباطی با شرکت آیفاند ندارند. 

بدیهی است هرگونه اخبار و اطلاعاتی که از طریق پیامک، در فضای مجازی، سایت ها و یا افرادی درباره اخذ وجه مبنی بر ارتباط با شرکت آیفاند برای انتشار طرح تامین مالی جمعی بوده نیز فاقد اعتبار است. 

تنها راه ارتباطی با سکوی تامین مالی جمعی آیفاند برای هر گونه انتشار طرح تامین مالی این شرکت وبسایت رسمی آن به نشانی https://ifund.ir/ بوده و هرگونه راه ارتباطی دیگری غیر معتبر است. 

همشهریان محترم و عموم مردم ایران اسلامی مراقب کلاهبرداری افراد سودجو و فرصت طلب باشند و هیچگاه وجهی در اختیار آنها قرار ندهند.