ifund.ir | جزئیات طرح | ifund.ir
company logo

تأمین سرمایه در گردش برای طراحی و ساخت والو نیروگاه گازی

project image
یزد
  • خلاصه طرح
معرفی طرح

یکی از صنایعی که کنترل والوها در آن نقش حیاتی دارند توربین­های صنعتی مورد استفاده در صنایع نیروگاه و انتقال نفت و گاز، توربو کمپرسورهای و توربوژنراتورها می­باشد. با توجه به قیمت بسیار بالای این تجهیزات در بازار جهانی و همچنین تحریم­های ویژه برای آن، تامین این تجهیزات بسیار هزینه بر می­باشد، لذا این شرکت دانش بنیان برای ساخت این تجهیزات اقدام نموده، کنترل والو (شیر کنترل شونده) یکی از اجزای خط تولید می­باشد که نقش کلیدی در کنترل فرآیند تولید برق را دارد. کنترل سوخت ورودی به توربین­های بسیار حساس و مهم است و در صورت عملکرد ناصحیح موجب حوادث جبران­ناپذیر شده و حتی می­تواند منجر به انفجار توربین گردد. تنها چند شرکت بزرگ بین­المللی تولید این تجهیزات بسیار مهم را انجام می­دهند.

این شرکت دانش­بنیان بنا دارد در این طرح والوهای مورد نیاز برای توربین­های گازی موجود در کشور را تولید نماید. توربین­های مد نظر این طرح بطور فراگیر در صنایع مختلف از جمله، برق، پالایشگاه، پتروشیمی، خطوط انتقال نفت و گاز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با وجود بیش از 200 توربین در داخل کشور و بیش از 50 توربین در برنامه ساخت شرکت مپنا حساسیت ساخت این قطعات برای کشور افزایش پیدا می‌کند.

این شرکت در حوزه خدمات به نیروگاه‌ها فعالیت مستمر داشته است و در لیست مشتریان صورت های مالی حسابرسی شده سال 1401؛ نیروگاه کهنوج، مهندسی و ساخت توربین مپنا، توسعه فراگیر سناباد، مپنا پارس، نظم آوران صنعت و معدن گل گهر، پتروشیمی مبین، ذوب آهن جنوب شرق، فولاد زرند، پالایشگاه بندر عباس، پارس گندله سازی اردکان، فولاد سیرجان، سنگ آهن بافق دیده می‌شود.

این شرکت به منطور ساخت این قطعات مهم در صنعت برق و انرژی کشور از دو سال گذشته اقدامات زیر را انجام داده است:        1- تهیه نقشه‌های ساخت، تهیه MQCP، تهیه ITP، تهیه فرآیند تولید، تهیه دستورالعمل‌های تست، تهیه دستورالعمل‌های بسته بندی، تهیه دستورالعمل‌های رنگ آمیزی، آنالیز شیمیائی و خواص فیزیکی هر قطعه (حدود 350 قطعه کوچه بزرگ کلا به وزن 369 کیلو گرم)

2- طراحی ساخت تست استند (میز تست کنترل والو) شامل: تست هیدرو استاتیک، تست تشتی، تست های UT,MT,PT، تستهای ابعادی، تست عملکردی

 پس از ساخت نمونه های اولیه آن نمونه برروی یک واحد توربین گاز و بهره برداری  نصب شد و از آن به مدت 8 ماه  استفاده شد. این قطعه توسط این شرکت ایجاد و با حمایت و همکاری گروه مپنا با موفقیت برروی یک واحد توربین نصب و بهره‌برداری گردیده است.

شرکت صافات انرژی یزد طی قراردادی که با یک شرکت تولید نیروی برق استانی دارد در نظر دارد 10 ست کامل کنترل ولو گاز CE-F5 را به همراه نصب برای این شرکت فراهم کند، میزان کل قرارداد منقعد شده 570 میلیارد ریال است، که شرکت صافات انرژی یزد بر حسب قرارداد منقعد شده در این طرح در نظر دارد اقدام به خرید مواد اولیه شامل ( بدنه والو، فنر، اکچویتر، سرو والو، فولاد آلیاژی و LVDT نماید.)

با توجه به اینکه دوره طرح 12 ماهه در نظر گرفته شده است، شرکت صامات انرژی در نظر دارد 10 عدد والو کنترل را برای شرکت تولید برق استانی تولید و نصبت نماید، بر اساس  اظهارات متقاضی این شرکت توانایی ساخت 20 عدد قطعه والو کنترل را در دوره 12 ماهه دارد که با توجه به لیست قیمت مواد اولیه ارائه شده از سمت متقاضی و قیمت گذاری انجام شده در قرارداد این شرکت با متقاضی طرح شرکت مورد بررسی قرار گرفته است.

هزینه خرید مواد اولیه شرکت برای خرید مواد اولیه خرید مواد اولیه شامل: 20 ست بدنه والو، 40 ست فنر، 40 ست اکچویتر،40 دستگاه سرو والو،300 کیلوگرم فولاد آلیاژی و 100عدد LVDT که برای تولید 20 عدد والو کامل استفاده می‌شود برابر با 910 هزار یورو می‌باشد، براساس اظهارات متقاضی و خرید حواله آزاد به نرخ ارز هر یورو معادل 650،000 ریال برای تامین قطعات هزینه تمام شده تعداد 20 قطعه برابر با 592 میلیارد ریال است و بهای تمام شده برای قرارداد ایجاد شده بین دو شرکت برابر با 295،750 میلیون ریال است که بهای تمام شده هر قطعه والو را به عدد 29،575 میلیون ریال می‌رساند. 

بر اساس قرارداد مندرج فی مابین دو شرکت 10 عدد قطعه والو به مبلغ 570 میلیارد ریال به شرکت تولید برق استانی واگذار می شود که بر اساس این قرارداد قیمت فروش هر دستگاه معادل با 57 میلیارد ریال خواهد بود که در یک دوره 6 ماهه درآمد شرکت به 57 میلیارد ریال خواهد رسید و در یک دوره 12 ماهه معادل 1140 میلیارد ریال خواهد بود.

سود شرکت در برنامه تولید و فروش خود با کسر کارمزدهای تامین مالی جمعی برابر 545،300  میلیون ریال برآورد می­شود. سهم سرمایه­گذاران از سود برآورد شده، 10،32 درصد بوده که مبلغ 56،250 میلیارد ریال است. نرخ بازده داخلی طرح 3.54 درصد پیش‌بینی می‌شود. حاشیه سود برآوردی این طرح بر اساس مستندات موجود توسط متقاضی 48 درصد برآورد شده ‌است. در صورتی که با توجه به صورت مالی حسابرسی شده سال 1401، حاشیه سود ناخالص با احتساب صرفاً مواد مستقیم مصرفی 19.68 درصد برآورد شده ‌است.

بنابراین شرکت صافات انرژی در نظر دارد به منظور تامین بخشی از سرمایه مورد نیاز جهت خرید مواد اولیه به میزان 125 میلیارد ریال با روش تامین مالی جمعی از طریق سکوی آیفاند، تامین نماید. هزینه‌های قابل قبول طرح، هزینه کارمزد عامل و فرابورس و هزینه خرید مواد اولیه می‌باشد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
خلاصه ارزیابی آی فاند

طرح " تأمین سرمایه در گردش برای طراحی و ساخت والو نیروگاه گازی " تعریف شده توسط صافات انرژی یزد از هشت منظر زیر مورد ارزیابی قرار گرفته که خلاصه نتایج به شرح زیر می­باشد:

الف) احراز مدارک: کد بورسی شرکت، گواهی اعتبارسنجی شرکت، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و همچنین گواهی عدم سوء پیشینه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره دریافت و اصالت سنجی شده است.

ب) گواهی­ها: گواهی عدم سوء پیشینه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره دریافت شده است. مطابق گواهی اعتبارسنجی دریافت شده از شرکت، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره فاقد چک برگشتی هستند. گواهی امضا مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره و نایب رئیس هیئت مدیره نیز دریافت شده است.

ج) وضعیت مالی شرکت: مقایسه نسبت­ها و مقیاس­های مالی گذشته یک شرکت برای چند دوره بهترین معیار تحلیل مالی است. بر این اساس وضعیت مالی شرکت در چهار سال اخیر مورد بررسی قرار گرفته است. به استثنای آثار موارد مندرج در بندهای 4 الی 6 و همچنین به استثنای آثار احتمالی موارد مندرج در بند در بخش مبانی اظهار نظر مشروط صورت­های مالی مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 (که در ادامه عنوان گردیده است)، اظهار نظر حسابرس برای آخرین صورت مالی حسابرسی شده شرکت (سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401) بیان می­کند که وضعیت مالی، عملکرد مالی و جریان­های نقدی منتهی به تاریخ مزبور، از تمام جنبه­های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری، به نحو منصفانه می­باشد.

د) بررسی میدانی: صلاحیت اجرایی متقاضی با توجه به سابقه فعالیت شرکت قابل قبول ارزیابی می­شود.

ه) ضمانت پرداخت: اصل سرمایه سرمایه گذاران از سوی صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان یزد با شناسه سپاص 1184814021104070 صادر شده و تا تاریخ 12/12/1403 معتبر می­باشد و با درخواست شرکت سامانه تامین هوشمند نوآفرینان ایرانیان تا زمان مورد درخواست این شرکت قابل تمدید است.

و) وضعیت طرح: طرح از منظر اقتصادی هم برای مشارکت­کنندگان و هم برای مجری توجیه­پذیر می­باشد.

ز) سابقه تامین مالی شرکت: با توجه به بررسی­های به عمل آمده این شرکت دارای سابقه تامین مالی از سکوهای تامین مالی جمعی دارای مجوز نبوده است.

خ) شیوه پرداخت سرمایه: کل سرمایه مورد درخواست متقاضی 125،000 میلیون ریال می‌باشد که در یک مرحله از طریق سکوی آی فاند تامین می‌شود. پرداخت بصورت مرحله‌ای بعد از هر 20،000 میلیون ریال سرمایه جمع آوری شده به استثنای مرحله آخر که باقی مانده مبالغ جمع­آوری شده را پوشش می‌دهد. لازم به ذکر است پرداخت به متقاضی مشروط به موفقیت حداقل میزان جمع­آوری وجوه قابل پذیرش می‌باشد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
ریسک های پروژه

نوسانات سیاسی و اقتصادی:با توجه به اینکه شرکت صافات انرژی یزد تصمیم دارد برخی از مواد اولیه خود را از خارج از کشور تامین نماید در صورتی که شرایط تحریم‌های اقتصادی بر روی این شرکت تاثیر گذار شود ممکن است حاشیه سود شناسایی شده دستخوش تغییرات شود.

ورود رقبای جدید و یا کالاهای جایگزین:قطعه والوهای کنترل فشار توربین‌های گازی تاکنون از خارج از کشور تامین میشده است و اکنون در حال بومی ساز این قطعه در داخل کشور هستند، همچنان تاثیر وجود کالاهای مشابه و واردات محصول فوق به کشور وجود دارد.

رشد واردات محصول در کشور:در صورت وجود برخی از شرکت های بازرگانی و شناسایی محصول فوق به عنوان یک محصول استراتژیک و پرکاربرد در صنعت ممکن است تقاضا برای ورود این محصول به کشور افزایش یابد.

ریسک افزایش نرخ ارز:بخش عمده ای از مواد اولیه مورد استفاده در محصول از طریق واردات تأمین می-شود. بروز هر گونه افزایش نرخ ارز می تواند قیمت تمام شده محصول را تحت تأثیر قرار داده و با افزایش بهای تمام شده محصول، قدرت رقابتی شرکت در بازار داخل و بازارهای بین¬المللی دستخوش تغییر می¬گردد.

تغییرات قیمت مواد اولیه: تغییر قیمت مواد اولیه موجب تغییر در هزینه محصول و نرخ فروش محصول می-گردد. سرمایه‌پذیر میبایست نرخ فروش رو به نحوی تعیین کند که حداقل سود علی الحساب مذکور در طرح برای سرمایه‌گذاران محقق شود. در صورت تحقق این ریسک بر عهده طرفین خواهد بود.

تغییر قیمت محصول:با توجه به در نظر گرفتن ریسک نوسان قیمت مواد اولیه احتمال وقوع این ریسک پایین برآورد می‌شود. در صورت وقوع این ریسک بر عهده طرفین خواهد بود.

کاهش حاشیه سود طرح:با توجه به سابقه فعالیت شرکت احتمال وقوع این ریسک پایین برآورد می¬شود و در صورت وقوع بر عهده سرمایه پذیر خواهد بود. سرمایه پذیر موظف است نسبت به حفظ حداقل حاشیه سود طرح اقدام نماید.

عدم امکان فروش محصول به میزان و مبلغ پیش بینی شده:با توجه به برآورد و سابقه شرکت و میزان تقاضای مشتریان احتمال وقوع این ریسک پایین برآورد می‌گردد. لازم به ذکر است که در صورت فروش نرفتن کالای مذکور در طرح، متقاضی موظف به بازخرید محصولات خواهد بود به نحوی که حداقل سود برآورد شده در طرح برای سرمایه گذاران محقق گردد.

ریسک عدم نیاز مشتری نسبت به محصولات خریداری شده توسط متقاضی:با توجه به غیر قراردادی بودن تعامل مشتری و سرمایه پذیر امکان وقوع این ریسک وجود دارد. لکن با توجه به سابقه همکاری و برآوردها موجود احتمال وقوع این ریسک اندک خواهد بود و در صورت تحقق این ریسک بر عهده متقاضی می‌باشد.

آسیب به محصولات پیش از تحویل به مشتری(آتش سوزی، سرقت و ...):این ریسک بر عهده متقاضی می‌باشد.

ریسک عدم وصول فروش نسیه در مدت طرح:در پایان طرح هر میزان مطالبات وصول نشده باقیمانده حال شده فرض و سرمایه پذیر موظف به تسویه مبالغ در پایان طرح می‌باشد. این ریسک بر عهده متقاضی است.

مرغوب نبودن کیفیت خرید محصول مد نظر:متقاضی می¬بایست کیفیت محصول را از هر نظر بررسی و اصالت سنجی نماید. در صورت مرغوب نیودن کالا و به تبع فروش نرفتن آن، سرمایه پذیر می¬بایست خود راسا نسبت به بازخرید محصول اقدام نماید. این ریسک بر عهده متقاضی است.

کاهش حاشیه سود فروش محصول:سرمایه پذیر موظف به حفظ حداقل حاشیه سود عنوان شده در طرح می¬باشد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
معرفی شرکت

شرکت سهامی خاص صافات انرژی یزد در تاریخ 16/03/1389 طی شماره ثبت 11648 و به شناسه ملی 10840422139 ثبت گردیده است. موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه عبارت است از : بهره برداری و تعمیر و نگهداری ( OEM) از واحدهای تولید، انتقال و توزيع نيرو (شامل بهره برداری انجام تعمیرات روتین، بازدیدهای دوره ای و اساسی این واحدها ) - احداث و نصب و راه اندازی واحدهای تولید، انتقال و توزیع نیرو (نیروگاه های تولید پراکنده BOO و BOT و سایر روشها تولید برق و احداث منابع جنبی جهت استفاده از انرژی خروجی نیروگاه ) - احداث و بهره برداری از واحدهای صنعتی جهت تولید و بازیابی قطعات و مواد مصرفی مورد نیاز صنعت برق و سایر صنایع احداث و بهره برداری از خط توليد ساخت ماشین آلات مورد نیاز صنعت برق از جمله تجهیزات توربین، ژنراتور، ترانسفورماتور، بریکر و تجهیزات جانبی نیروگاه ها و پست های برق تامین نیروی متخصص مورد نیاز صنایع بخصوص صنعت برق، همچنین برگزاری دوره های آموزشی جهت آموزش نیروهای انسانی مورد نیاز - انجام فعالیتهای بازرگانی جهت تهیه و تا مین (اعم از واردات، صادرات، خرید و فروش و انبارداری) ماشین آلات، ابزار کار، قطعات، تجهیزات، مواد و مصالح عمومی و لوازم یدکی مورد نیاز صنعت برق و سایر صنایع، انجام پروژه های تحقیقاتی جهت بالا بردن راندمان ماشین آلات، بهره وری نیروی انسانی، بهینه سازی مصرف انرژی، بهینه سازی سیستم های کنترل در صنعت برق و سایر صنایع - انجام خدمات مشاوره ای و مهندسی در جهت نظارت و بازرسی فنی در رابطه با ساخت نصب و راه اندازی، بهره برداری، انجام تعمیرات روتین و بازدیدهای دوره ای - ایجاد آزمایشگاههای تخصصی صنایع در زمینه انجام آزمایشهای فیزیکی، شیمیایی، الکتریکی و ابزار دقیق - سرمایه گذاری مشترک و با همکاری با اشخاص حقوقی و یا حقیقی، اخذ تسهیلات از بانک و موسسات مالی و اعتباری داخلی و یا خارجی در جهت دست یابی به موارد فوق و ..... می باشد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نام شرکت
شماره ثبت
مدیر عامل
شناسه ملی
کد اقتصادی
آدرس
نام شرکت
صافات انرژی یزد
شماره ثبت
11648
مدیر عامل
رضا جوادپور
شناسه ملی
10840422139
کد اقتصادی
411367919194
آدرس
بخش مرکزي، شهر يزد، محله وحدت، بلوار جمهوري اسلامي، کوچه 32 جمهوري، پلاک 61، پاساژ آسمان، طبقه هفتم
سهامداران
نام سهامدار
سِمت
درصد سهام
نام سهامدار
رضا جوادپور
سِمت
-
درصد سهام
77 درصد
نام سهامدار
طیبه دهشیری
سِمت
-
درصد سهام
13 درصد
نام سهامدار
محمدمهدي جوادپور
سِمت
-
درصد سهام
10 درصد
اعضای هیئت مدیره
نام
نام خانوادگی
سمت
نمایندگی شخص حقوقی
نام شخصیت حقوقی
نام
رضا
نام خانوادگی
جوادپور
سمت
مدیرعامل
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
نام
طیبه
نام خانوادگی
دهشیری
سمت
نایب رئیس هیئت مدیره
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
نام
محمدمهدي
نام خانوادگی
جوادپور
سمت
عضو هیئت مدیره
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
ناشناس
ناشناس
مجتبی چیت ساز اصفهانی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمد تارویردی نسب
شهرام قدیمخانی
اکرم فخار طوقچی
ناشناس
جمشید رمضان زاده
ناشناس
ناشناس
شهرام قدیمخانی
اکرم فخار طوقچی
ناشناس
جواد محمدی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمد بهشتی نامور
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
مجتبی چیت ساز اصفهانی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
جواد محمدی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
احسان بلوری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمدصادق عطارزاده
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
سید ناصر حسینی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
وحید صفرزاده
ناشناس
ناشناس
صافات انرژی یزد
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
شهرام قدیمخانی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمدحسین مقدم موحد
محمدحسین مقدم موحد
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
مظفر مقصودی
ناشناس
ناشناس
ناصر خلفی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
مسعود قاسمی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمد تارویردی نسب
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
اکرم فخار طوقچی
ناشناس
اکرم فخار طوقچی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمد تارویردی نسب
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
کیوان بلوری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
جمشید رمضان زاده
ناشناس
ناشناس
نوید ادریس
وحید صفرزاده
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمد نوروزی پرشکوه
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمدرضا سیاحت گر
ناشناس
مظفر مقصودی
ناشناس
علی آذرتاج
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمود لطفی
ناشناس
احمد شه قلی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
وحید صفرزاده
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
محمد بهشتی نامور
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
علیرضا فرمانی
ناشناس
ناشناس
سید ناصر حسینی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
کیوان بلوری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
کیوان بلوری
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
سعید بیژن
ناشناس
ناشناس
محمد شیخ پلکی دخت
ناشناس
شهرام قدیمخانی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
مرتضی وفائی داویجانی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
وحید صفرزاده
ناشناس
ناشناس
سعید بیژن
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
وحید صفرزاده
ناشناس
سیدعلیرضا طلایی زواره
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
وحید صفرزاده
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
رضا محمدی
ناشناس
وحید صفرزاده
مرتضی وفائی داویجانی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس

نظرات

دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال نظر
20,000,000,000 ریال
125,000,000,000 ریال
100%
نماد طرح فاندصافا
وضعیت موفقیت جمع آوری وجوه
مبلغ باقی مانده 0 ریال
زمان باقی مانده پایان یافته
پیش بینی سود سالانه %45.0
دوره سرمایه‌گذاری 12 ماه
بازه پرداخت سود علی الحساب 3 ماه
نوع تأمین مالی شناور
تعداد سرمایه گذار 306 سرمایه گذار
شروع جمع آوری وجوه 1403/01/05
پایان جمع آوری وجوه 1403/01/25
مدیر طرح رضا جوادپور
کارشناس این طرح
تضامین
اصل سرمایه توسط صندوق پژوهش و فناوری غیر‌دولتی استان یزد ضمانت گردیده است. شماره سپاص ضمانت نامه 1184814021104070 می‌باشد.
تصویر ضمانت نامه